dinsdag 23 mei 2017

Dag 03

Dag 03
Maandag 23 mei 2017
Weer: onbewolkt en erg warm +35gr
Vochtinname: 4 ltr water 1 ltr Colaen 2 cafe americanio
Afgelegde afstand: 98 km

Van Monesterio naar Torremegia

Na twee zware dagen was het vandaag prima te doen. Veel brede paden en voornamelijk naar beneden. Was wel even lekker. Gisteravond werd ik bij het binnenhalen van mijn was onaangenaam verrast. Mijn mooie nieuwe Bar End shirt was van de waslijn gevallen. Normaal geen probleem maar in dit geval was het op een hermetisch afgesloten schoolplein gevallen. Omdat ik bijtijds weg wilde moest toch iets verzinnen. Na wat rondkijken toch maar besloten om als een inbreker over een hek van ca. 2 meter met zeer scherpe punten te klimmen. Gelukkig stond er een papiercontainer die als opstapje kon fungeren. Tien minuutjes later had ik mijn shirt weer terug. Een heel avontuur voor een man op leeftijd die niet bij de scouting heeft gezeten. Wederom een mooie dag.

Geen opmerkingen: